سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی:

نقاط ضعف تیم میثاق را بخوبی می شناختیم / بازی با تیم لک همیشه دشوار است

تیم فرش آرا مشهد موفق شد در هفته پنجم با نتیجه پنج بر دو میثاق تهران را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از برد مقابل تیم میثاق تهران به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با تیم میثاق تهران بازی سختی است. اساسا بازی با تیم هایی مانند حفاری و میثاق که تاکتیک های مختلفی به کار می برند و در طول یک بازی بارها تغییر تاکتیک می دهند کار دشواری است. به خاطر همین ما پیش بینی بازی دشواری داشتیم.

 بازی این تیم را بارها و بارها دیدیم و می دانستیم وقتی یک گل دریافت می کنند سریعا از سیستم پنج نفره استفاده می کنند و کار پنج نفره آنها را بررسی کردیم و نقاط ضعف این برنامه‌شان را به خوبی شناختیم و توانستیم از این تاکتیکشان استفاده کرده و به گلهای بعدی دست یابیم.
 
وي افزود: البته این بازی برای ما خیلی سخت بود چرا که یک مربی بزرگ را در نیمکت خودشان داشتند و اگر بازیکنانش کامل بودند به طور حتم می توانست برای ما حریف سخت تری باشد. اما دو بازیکن اصلی این تیم را در این بازی نداشت و دست لک از نظر بازیکنی تنگ بود.
 
مرتضایی در خصوص آماده سازی تیم در تعطیلات لیگ افزود: برنامه ای سه روزه و بازی تدارکاتی را در برنامه داریم. البته بازیکنان غیر بومی ما نیاز به استراحت دارند و بعد از عاشورا به مشهد باز می گردند. بعد از آن ما به اردو می رویم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، مرتضایی ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.