سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور:

همدلی و غیرت بازیکنان ما را به صدر رسانده/وقتي گفتم به صدر می‌رسيم همه می‌خندیدند

تیم مس سونگون با پیروزی در هفته دهم مقابل منصوری قرچک توانست به صدر جدول دست یابد.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از رسیدن به صدر جدول لیگ برتر فوتسال به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در این بازی کمی محتاطانه بازی کردیم . به این دلیل که نتیجه دیدار ماهان تندیس را می دانستیم اصلا دوست نداشتیم بهترین فرصتمان برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهیم و به همین دلیل در نیمه اول حریف را کنترل کردیم تا هم بر بازی حاکم شویم و هم حریف را بهتر بشناسیم.
 
وي افزود: در نیمه دوم با توجه به تاکتیکی که داشتیم و تلاش بازیکنان توانستیم به گل برسیم وقتی گل اول را زدیم حریف تلاش زیادی برای جبران کرد و موقعیتهای زیادی ایجاد کرد اما پس از گل دوم خیالمان راحت شد که می توانیم بازی را ببریم.
 
تقي‌پور در ادامه بيان داشت: ما از لحاظ مهره ای با خیلی از تیم های لیگ برتر قابل مقایسه نیستیم چون دستمان برای جذب بازیکن باز نبود ولی این همدلی و غیرت بازیکنان ما را به صدر رسانده است. اما در اگر اول فصل من می گفتم به صدر می رسیم همه می خندیدند و کسی باور نمی کرد ولی ثابت کردیم که ادعایمان را با تلاش بازیکنان و افکار حرفه ای و فنی مان ثابت می شود.
 
در فرصت تعطیلات به اردوی خارجی می رویم اما به کیش نمی رویم. به این دلیل که رفتن به کیش ما را از شرایط رقابتی خارج می کند چون نمیتوانیم بازی تدارکاتی انجام دهیم. ما در این مدت قصد داریم به کشوری برویم که در آن بتوان چند بازی تدارکاتی هم انجام داد تا از فاز رقابتی خارج نشویم. به احتمال فراوان به کشور آذربایجان خواهیم رفت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، مس ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.