سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار خبر خداحافظی پیام و دردسرهای پس از آن

در پی انتشار خبر خداحافظی پیام صادقیان در یکی از صفحات اجتماعی او، شاهد واکنش‌هایی از سوی اعضای باشگاه پرسپولیس هستیم که حمید درخشان سرمربی سرخ پوشان یکی از آنهاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از تعویض پیام صادقیان شاهد رفتار زشت این بازیکن بود، صادقیان با پس زدن دست درخشان رفتار ناشایستی را از خود به نمایش گذاشت و این مسئله ناراحتی سرمربی‌اش را در پی داشت.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود درخشان در محفلی صحبت‌های درباره پیام صادقیان داشته و عنوان کرده که به هیچ عنوان این بازیکن را نخواهد بخشید و حتی اگر پیام صادقیان هم بخواهد در پرسپولیس بماند، این سرمربی دیگر علاقه‌ای به حفظ این بازیکن ندارد.

در حال حاضر چند بازیکن قدیمی پرسپولیس نیز تماس‌هایی با درخشان داشته‌‌اند و از وی خواسته‌اند که با این بازیکن رفتار سفت و سختی داشته باشد، به همین دلیل برکناری این بازیکن توسط درخشان جدی است و وی در تماس با دوستان و حتی خود صادقیان نیز این موضوع را مطرح کرده است و این سرمربی در حال حاضر با رفتار زشت این بازیکن اصلاً شوخی ندارد و خواستار جدایی وی از تیم پرسپولیس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدیمی ، درخشان ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
نوید110
۱۳:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
از فوتبال مملکت باید اخراج بشه
مهرداد
۰۸:۵۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
خود درخشان کی هست؟
جو گرفته اش فک کرده مربی واقعیه
هرچند پرسپولیس جای بچه بازی نیس و باید با صادقیان و امثالهم برخورد بشه
علیرضا
۱۶:۳۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
دقیقا داره راهه نیکبخته خدا بیامرزو پی میگیره
dani
۱۲:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
بابا آقای درخشان شما تو تیم ببین کم مشکل نداریم و فکرشو کن اینم اگه بره پس بهتره خودتون جاش وایسید چون دیگه پرسپولیس اون پرسپولیسی که میخواستیم نمیشه با این نفرات ضعیف...فکر فردا باش
هوادار پرسپولیس
۱۱:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
اقا پیام چی فکر کردی پیش خودت اینجا پرسپوایس پرطرفدارترین تیم آسیاست.بازکنان آسیاارزو بازی دراین تیم دارن! برو بسلامت فردا دیره الان برو