سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اجراشدن برنامه ویژه نظارتی از پانزدهم آبان در کرمان

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد با متخلفان در امر درمان مردم بر اساس این بسته ویژه‌ی نظارتی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، دکتر «حمیدرضا اسماعیلی» در همایش بررسی راهکارهای اجرایی کتاب « ارزش‌های نسبی خدمات سلامت» در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اجرایی شدن برنامه ویژه نظارتی از پانزدهم آبان ماه خبر داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای با همکاری سازمان نظام پزشکی در این خصوص از ملزم بودن همه‌ی پزشکان و مؤسسات درمانی در ثبت‌نام در این سامانه خبر داد و آنرا لازمه‌ی امکان ادامه‌ی ارائه‌ی خدمات درمانی توسط آنها دانست.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم‌چنین از برخورد با متخلفان در امر درمان مردم براساس این بسته ویژه نظارتی خبر داد.

دکتر«علی‌اکبر حق‌دوست»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این همایش با اشاره به آغاز بخش سوم طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: مردم عزیز از نیمه آبان‌ماه با اجرایی شدن بسته‌های خدماتی جدید از لذت آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: بر اساس شاخصهای اعلام شده توسط وزارتخانه دانشگاه کرمان جزو دانشگاههای برتر کشوردر زمینه ارائه خدما ت طرح تحول سلامت به مردم می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم‌چنین اظهار امیدواری کرد با اجرای کتاب «ارزش‌های نسبی خدمات سلامت» حقوق مردم هم‌چنین کرامت جامعه پزشکی حفظ و ارتقا یابد.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، درمان ، متخلفان ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.