سید حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: هدف از ترویج تعاونیها بهبود و اعتلا بخشیدن به فعالیتها است که باید با تحقق گره خورده تا نتایج قابل قبولی را در راستای توسعه تولید و رشد اقتصادی برجای گذارد.
وی در ادامه تصریح کرد: ترویج به معنای عام باید مورد توجه قرار گیرد و باید با کمک صدا وسیما و همراهی و مطبوعات باید به ترویج مفهوم خاص آن نیز توجه شود.
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: ظرفیتهای مختلفی برای ترویج وجود دارد و باید بین پیام دهنده و پیام گیرنده ارتباط برقرار شود و از ظرفیتهای هنری نیز برای ترویج استفاده شود.
انتهای پیام/