سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در جمع خبرنگاران:

اگر توافق نهایی انجام می‌شد جشن می‌گرفتند

نماینده مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ملاقات خصوصی با کسی نداشته‌ام، گفت: توافق نهایی انجام نشده و اگر می‌شد جشن می‌گرفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش استکبارستیزی دانشگاه تهران در رابطه با این که مذاکره کنندگان کشورمان توافق نهایی را انجام داده‌اند یا خیر؟ گفت: من ملاقات خصوصی نداشتم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی تصریح کرد: توافق نهایی انجام نشده و اگر می‌شد جشن می‌گرفتند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در صورت رعایت نکردن اصول مذاکرات، مجلس چه برخوردی دارد؟ گفت: اگر تیم مذاکره کننده رعایت اصول را نکنند، خلف وعده محسوب می‌شود.

وی در رابطه با عدم رای اعتماد مجلس به نیلی احمدآبادی و تاثیر آن در روابط دولت و مجلس افزود: اگر هر دو طرف چه مجلس و چه دولت عدل و انصاف را در روابط خود رعایت نکنند مردم ضرر می‌کنند، ولی در حال حاضر روابط بهترین شکل است.

توکلی بیان داشت: ما به عنوان یک شیعه باید هم جنبه‌های زندگی امام حسین(ع) را سرمشق قرار داده و هم از هیبت ظاهری دشمنان نترسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) بدون قدرت اقتدار خود را نشان داد و حضرت زینب در حالی که اسیر بود قدرت خود را به رخ دشمنان کشید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.