سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل جنبش "الاحرار" فلسطین: غزه دروازه‌ای برای امنیت ملت مصر به شمار می‌رود

دبیر کل جنبش "الاحرار" فلسطین‌"؛ خالد ابوهلال" تاکید کرد نوارغزه دروازه‌ای برای امنیت مصر و ملت آن به شمار می‌رود و کشتار سربازان مصری در "سینا" را محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران "خالد ابوهلال"، دبیرکل جنبش "الاحرار" فلسطین تاکید کرد نوارغزه دروازه‌ای برای امنیت مصر و ملت آن به شمار می رود و کشتار سربازان مصری در "سینا" را محکوم کرد.

او در مصاحبه با "رادیو الاقصی" گفت: غزه همواره، طرفدار مصر، ملت، ارتش و امنیت ملی آن بوده و هدف از تحریک برخی علیه غزه، تشدید محاصره علیه آن و معدوم ساختن مقاومت آن است.

ابوهلال از تمام روشنفکران مصری خواست تا از کسانی که می‌خواهند غزه مسیر خود را گم کند و سلاح خود در مقابل رژیم صهیونیستی را زمین بگذارد، کناره بگیرند.

از طرف دیگر، دبیر کل این جنبش تاکید کرد که مقاومت بر این پا و آن پا کردن رژیم صهیونیستی در اجرای مفاد توافقنامه آتش‌بس، سکوت نخواهد کرد و برگ‌های برنده  بسیاری دارد که می تواند از طریق آن، این رژیم را به اجرای این توافقنامه واردار کند و چنانچه این روند ادامه داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد.

ابوهلال عملکرد دولت "الحمدلله" را بسیار زشت و غیر قابل قبول توصیف کرد و از گروه‌های فلسطینی خواست تا بر عملکرد این دولت نظارت داشته باشند.



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، فلسطین ، غزه ، امنیت ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.