سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

محرم فرصتی طلایی برای فعالیت 10 هزار بانوی مبلغ در سراسر کشور

10 هزار بانوی مبلغ از 400 مدرسه علمیه به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سکینه منظری مسوول تبلیغ و تربیت مبلغ مرکز مدیریت حوزه های خواهران با استناد بر سخنان مقام معظم رهبری  مبتنی بر سبک زندگی بیان کرد: بانوان مبلغ باید نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند، چرا که در سبک زندگی اسلامی معنویات بر مادیات مقدم است و باید ابعاد و ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی برای مردم تشریح شود.

منظری با اشاره به اغاز ماه محرم گفت: مبلغین باید توجه داشته باشند که بهره‌مندی از نفوذ کلام و جاذبه امری ضروری در تبلیغ است ولی به تنهایی کافی نیست و باید در موقعیت‌های زمانی و مکانی مبلغان نسبت به مخاطب خود تغییر رویکرد بدهند، گرا که برای تبلیغ دین نمی‌توان برای همه افراد یک نسخه پیچید.
 
وی افزود: اعزام بانوان مبلغ به دو صورت در مناسبت های مختلف در ایام دهه محرم و صفر، ماه مبارک رمضان، دهه سوگواری حضرت زهرا(س) و بدون مناسب های سال با عنوان محتواهای آموزشی و دینی وارد مراکز علمی و دانشگاهی و مجامع عمومی می شوند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان از 400 مدرسه علمیه به سراسر کشور در این ماه ا اظهارکرد: ماه محرم ماهی است که اثرگذاری زیادی بر روی مردم دارد وامروز بشریت تشنه حقیقت است و باید مبلغان در فعالیت‌ها و برنامه‌های تبلیغی خود به بیان ویژگی‌های تاریخی عاشورا بپردازند.

منظری در پایان در مورد نحوه پاسخگویی به سوولات و شبهات دینی و مذهبی عنوان کردخواهران مبلغ در فعالیت‌های تبلیغی باید نسبت به ارائه آگاهی‌های صحیح به جامعه در خصوص مسائل سیاسی توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.