سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت 37 داعشی و خنثی‌سازی 16 بمب در "تلال حمرین" توسط نیروهای امنیتی عراق

رئیس پلیس استان دیالی، جمیل الشمری؛ امروز از ویران سازی مهم ترین مواضع داعش در عمق "تلال حمرین" واقع در شمال بعقوبه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الیوم الثامن"؛ رئیس پلیس استان دیالی، جمیل الشمری؛ امروز از ویران سازی مهم ترین مواضع داعش در عمق "تلال حمرین" واقع در شمال بعقوبه خبر داد و با تاکید بر اینکه یگان مهندسی ما 16 بمب را خنثی کرد و حجم بالایی از سلاح این گروه تروریستی را ثبت و ضبط کردند،  توضیح داد که نیروهای امنیتی توانستند 37 تن از عناصر داعش را به هلاکت برسانند.

الشمری در کنفرانس مطبوعاتی خود در مقر فرماندهی بعقوبه گفت: نیروهای پلیس و ارتش، با حمایت بسیج مردمی، امروز عملیاتی را در عمق "تلال حمرین" انجام دادند که طی آن، موفق به ویران سازی مهم ترین مواضع داعش که حملات تروریستی خود را از آنجا آغاز می‌کرد، شدند.

الشمری افزود: نیروهای امنیتی نبردهای سنگینی را با این گروه تروریستی انجام دادند و 37 تن از عناصر داعش را که برخی از آنان، کمربند انفجاری با خود داشتند را به هلاکت رساندند و یگان مهندسی نیز 16 بمب را در این منطقه خنثی کردند.همچنین، نیروی هوایی ارتش نیز حملات موفقیت آمیزی به مواضع داعش انجام داد که خسارت‌های سنگینی به نیروها و تجهیزات این گروه تروریستی وارد آوردند.

منطقه  "حمرین" یکی از مهم ترین پناهگاه‌های گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود و از امکانات استراتژیک ویژه‌ای برای داعش برخوردار است.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.