سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد

محرومیت از طبابت جزئی‌ترین مجازات عدم رعایت تعرفه‌ها

آقاجانی گفت: قوانین جدی برای مقابله با پزشکان متخلف که از تعرفه‌های جدید تخطی کنند در نظر گرفته شده که جزئی‌ترین آن محرومیت از طبابت است.

دکتر محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه وظیفه نظارت بر اجرای تعرفه‌های اعلام شده از 15 آبان ماه بر عهده نظام پزشکی نهاده شده است، گفت: سازمان نظام پزشکی محاکمی برای رسیدگی به تخلفات دارد که این محاکم بر اساس قانون تشکیل شده‌اند و اختیارات کافی برای اعمال قانون را دارا هستند. 
 
وی ادامه داد:‌ اگر مردم در زمینه اجرای تعرفه‌ها توسط پزشکان و بیمارستان‌های خصوصی با تخلف روبرو شدند، می‌توانند از طریق سامانه‌های ارتباطی یعنی سامانه 1690 تخلف انجام شده را گزارش دهند تا هیأت رسیدگی به تخلفات سازمان نظام پزشکی تهران و سایر استان‌ها تخلف را به سرعت رسیدگی کنند و بر اساس پروتکلی که در چارچوب نظارت تبیین شده با رعایت زمان، سرعت و دقت رسیدگی کنند. 
 
آقاجانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی نظام پزشکی برای برخورد با تخطی گران از تعرفه‌های جدید قانون از بندهای جدی‌تر تشکیل شده که جزئی‌ترین آن محرومیت از طبابت به طور موقت یا دائمی است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.