سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهار تروریسم در سوریه جلوه‌ای از اتحاد مسلمانان بود

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: زمانی که در جنگ سوریه با تروریسم، ایران، سوریه،عراق و حزب الله لبنان با یکدیگر همکاری کردند حاصل آن مهار تروریسم شد.

"علی عبدی "درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در مبارزه و مهار تروریسم اظهار داشت:به طور قطع در صورت همراهی و همدلی کشورهای اسلامی در منطقه و جهان این اقدام با قدرت بیشتری انجام خواهد شد

وی با اشاره به نمود این اتحاد در بحث سوریه تصریح کرد: زمانی که در جنگ سوریه با تروریسم، ایران، سوریه، عراق و حزب الله لبنان با یکدیگر همکاری کردند حاصل آن مهارتروریسم و نجات آسان تر سوریه  شد.

  دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور ادامه داد:در صورتی که کشورهای اسلامی به یک نقطه مشترک رسیده وبا همکاری وهمفکری عملی به این مقوله مهم مبارزه با تروریسم ورود پیدا کنند، قطعا نتیجه بهتری خواهند گرفت.

 عبدی با اشاره به  این که امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب سالها پیش هوشمندانه به بیان ضرورت اتحاد مسلمین در مبارزه با تروریسم  پرداختند  اضافه کرد:به فرموده امام خمینی(ره)اگر هر مسلمان یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد،این رژیم جعلی را آب خواهد برد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در پایان خاطر نشان کرد: درمسئله استکبار ستیزی اگر این اتحاد وهمدلی بین همه مسلمانان ایجاد شود، شاهد جهانی آرمانی به دور از استکبار وظلم خواهیم بود .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.