سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ائتلاف چند بازیکن تیم بزرگ علیه یک جوان؛ به او پاس ندهید خراب شود!

چند بازیکن تیم لیگ برتری از اینکه بازیکن جوان این تیم محبوب شده و گل کرده است، حسابی دلخورند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در فوتبال ایران یک قانون نانوشته ای وجود دارد و آن هم این است که یکسری بازیکن گنده دماغ، گنده (!) شدن جوانان را نمی توانند تحمل کنند و به جای رقابت، برای خراب کردن پدیده ها نقشه می کشند.

 

شنیده ها حاکی از آن است که در یک تیم بزرگ لیگ برتری جوانی تازه از گرد راه رسیده، گوی سبقت را از سایر بازیکنان ربوده و با گل های خود محبوب سکوها شده است.

 

همین اتفاق و تشویق بازیکن جوان از سوی تماشاگران باعث شده تا عده ای که نامشان را یک تریلی هم نمی کشد نمایشنامه تلخی بنویسند و تصمیم بگیرند تا طرف بیش ازاین قد نکشیده دمش را قیچی کنند!

 

بنابر شنیده ها یکی از بزرگترهای تیم لیگ برتری در تمرین پس از آخرین بازی تیم مذکور در جمع دوستان خود گفته: «بچه ها دیگر بهش پاس ندهید، گور پدر تیم! هرجا توپ به شما رسید و دیدید موقعیت عالی هم دارد خودتان بزنید و حتی تکروی کنید. بس است هر چی به این بچه پاس دادید و گل زد و به عرش رفت. کار به جایی رسیده که حالا سکوها هم این بچه را تشویق می کنند و...»

 

ما که نفهمیدیم آخر گناه یک جوان مستعد چیست که دیگران توانایی ستاره ماندن (!) ندارند. چرخه روزگار می چرخد اما امیدواریم همین جوان امروزی فردا پس فردا تجربه تلخ خود را برسرجوان دیگری خالی نکند. امیدواریم!

رادنیوز

برچسب ها: بازیکن ، جوان ، لیگ برتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.