سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان ؛

فرهنگ استفاده بهینه منابع سوختی را امسال در کتب درسی دانش آموزان آورده ایم

مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش گفت : امسال اقدام هایی را شروع کردیم و در کتاب علوم سالهفتم و کتاب راهنمای معلم مطالبی را در زمینه ی مسایل مربوط به خطوط انتقال فرآورده های نفتی، مراکز انتقال نفت، مسایل محیط زیست، حفظ امنیت خطوط لوله و مسیولیت همگانی در حفاظت و مراقبت از این صنعت ملی آورده ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، گروه سیزده نفره متشکل از مدیر و کارشناسان روابط عمومی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران و مدیرکل، معاون و مسوولان گروه های مختلف درسی دفتر تالیف وزارت آموزش و پرورش از مرکز منطقه جنوبشرق و مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه بازدید کردند.

دکتر امانی طهرانی گفت : هدف اصلی سفر ما با موضوع انتقال انرژی در کشور که بیشتر از طریق خطوط انتقال محصولات نفتی در ایران انجام می شود، کسب و جمع آوری اطلاعات لازم برای استفاده در کتاب های رسمی و آموزشی کشور، برای بالا بردنسطح دانش علمی و فن آوری دانش آموزان است.

وی افزود : برای اطلاعات دقیق و دسته اول لازم بود گروه های مختلف درسی در رشته های علوم تجربی، فیزیک، شیمی، جغرافیا، زمین شناسی، مطالعات اجتماعی و زیست شناسی که به طور مستقیم به نحوی با این موضوع سر و کار دارند، به طور عینی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

دکتر امانی خاطرنشان کرد : در این سفر با حساسیت و اهمیت این موضوع در کشور، بیشتر آشنا شدیم و کتاب ها، عکس ها و فیلم هایی دریافت کردیم که در آینده مورد نیاز و مورد استفاده خواهد بود.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: کتاب ، سوخت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.