سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: همزمان با هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، تمبر یادبود این هفته با پیام تذکر لسانی، پیام مهربانی و وظیفه همگانی منشر می‎‎شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ علی غیاثی ندوشن گفت : در راستای بزرگداشت این هفته، برنامه‎‎های متنوعی از سوی معاونت فرهنگی این ستاد برنامهریزی شده است.

وی با اشاره به فضا‎‎سازی مناسب استان به مناسبت این هفته، افزود: با همکاری و پیگیری روابط عمومی ستاد احیای استان، فعالیت‏‏های تبلیغی با موضوع فریضه امر به معروف و نهی از منکر در نقاط مختلف انجام شده است.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، چاپ و توزیع ویژه‏‏نامه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و اظهار کرد: این ویژه‏‏نامه شامل بیانیه آیت الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و بیانیه دکتر "محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مورد هفته احیاء، معرفی ستاد و محل استقرار ستادهای احیای استان، مطالبی از قرآن و سنت در مورد دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مسابقه دو فرمان الهی برای امت برتر، است.

وی تصریح کرد: این ویژه‏‏نامه با همکاری دبیرخانه کانون‏‏های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد چاپ و توزیع شده است.

غیاثی، برگزاری جلسات تفسیر آیات امر به معروف و نهی از منکر، هماهنگی با صدا و سیمای استان جهت پخش هر شب یک برنامه با موضوع فریضتین و با حضور مسئولان ستاد احیا و کارشناسان برجسته استان و نیز تهیه و پخش هر شب یک گزارش از وضعیت احیای فریضتین در شهرستان‏‏های استان را از دیگر برنامه‏‏های این معاونت اعلام کرد.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان یزد بر لزوم آموزش امر به معروف و نهی از منکر به عموم مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان جامعه تاکید و اظهار کرد: در این راستا آموزش سریع این دو فریضه از طریق نصب بسته‎‎های نمایشگاهی در مساجد، مراکز پر رفت و آمد و محل های برگزاری نماز جمعه در دستور کار معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه نمایشگاه با این هدف با عنوان فریضه فراموش شده در گلزار شهدای خلدبرین، محل‏‏های برگزاری نماز جمعه و مسجد روضه محمدیه پایگاه انقلاب در استان دایر شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان نیز گفت: ارسال پیامک و اختصاص محل مناسب در جراید استان و شهرستان‏‏ها و انتشار مطالب مرتبط با فریضتین از دیگر اقدامات این معاونت در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهاي پيام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.