سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر محمد علیپور از فعالیتهای انجمن بیس بال و سافت بال

انجمن بیس بال و سافت بال میزبان رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در مراسم رونمایی رسمی از سایت جدید انجمن بیس بال و سافت بال بود.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم علیپور، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ایجاد انگیزه، آموزش مداوم و فراهم کردن تجهیزات و امکانات ورزشی را سه عامل اصلی در راستای جذب علاقمندان به انجام فعالیت های ورزشی دانست.
 وی ضمن ارائه تاریخچه ای از عمر چهارساله فدراسیون انجمن های ورزشی، حمایت انجمن های فعال و همدلی موجود در ورزشکاران حاضر در این فدراسیون را از مهمترین عوامل عبور از مشکلات و موانع موجود در مسیر پیشبرد اهداف فدراسیون برشمرد.
 علیپور خاطر نشان کرد از اهداف آتی فدراسیون، زمینه سازی بستر قانونی لازم برای به رسمیت شناخته شدن و استقلال مالی انجمن ها می باشد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، انجمن بیس بال و سافت بال را یکی از موفق ترین انجمن های فعال در این فدراسیون دانست و از اقدامات دست اندرکاران این انجمن تقدیر کرد همچنین وی نسبت به حمایت مالی فدراسیون در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیس بال و فراهم کردن بستر لازم در اعزام تیم ملی در مسابقات بین المللی بیس بال و سافت بال خارج از کشور در سالجاری قول مساعد داد.
در ابتدای این دیدار علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس بال و سافت بال ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یکسال گذشته انجمن به توفیق 70 درصدی در دستیابی به اهداف تعیین شده اشاره نموده و عدم در دسترس بودن امکانات و مشکلات موجود در تأمین امکانات ورزشی و همچنین نبود زمین اختصاصی ورزش بیس بال را از مهمترین مشکلات موجود در مسیر ورزش بیس بال دانست و بخشی از برنامه های آتی انجمن را در راستای برون رفت از مشکلات موجود تشریح کرد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.