سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری سارق حرفه‌ای با 47 فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای با 47 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی فقیه عبداللهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارت‌های عابر بانک از سوی فردی کلاهبردار که با شیوه‌ای خاص پس از جلب اعتماد شهروندان اقدام به سرقت کارت‌های عابر بانک می‌کرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام رد این کلاهبردار و سارق حرفه‌ای به نام «امید - ع» 34 ساله اهل و ساکن شهرستان بابل را در یکی از روستاهای حومه این شهرستان زدند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فقیه با اعلام اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به 47 فقره کلاهبرداری و سرقت کارت‌های عابر بانک شهروندان، اظهار داشت: با سوار شدن بر خودروهای عمومی در طول مسیر با جلب اعتماد راننده خودرو به بهانه انتقال وجه به حساب خود، به علت همراه نداشتن کارت عابر بانک، کارت و شماره رمز راننده خودرو را گرفته و در فرصتی مناسب از خودرو پیاده شده و متواری می‌شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این فرد پس از سرقت کارت عابر بانک رانندگان در کمترین زمان ممکن با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان در پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های بزرگ اقدام به خرید کالا و برداشت وجه نقد از حساب اشخاص می‌کرد.

فقیه افزود: متهم که در آخرین عمل مجرمانه خود بیش از 34 میلیون تومان از فردی به جیب زده بود با وجه سرقتی یک دستگاه خودرو و مقادیری طلاجات خریداری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سارق ، بابل ، کلاهبردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.