سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل نخستین جلسه کمیسیون امور بانوان شهر پرند

رئیس کمیسیون امور بانوان شهر پرند از برگزاری نخستین جلسه رسمی این کمیسیون خبرداد.

 زهرا داستانگو، رئیس کمیسیون بانوان و سلامت شهر پرند در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: هدف از تشکیل این جلسه، بررسی عملکرد یک سال گذشته امور بانوان و برنامه ریزی، هم اندیشی و ترسیم اهداف آینده این کمیسیون است.

عضو شورای اسلامی شهر پرند گفت:‌در یک سال گذشته با توجه به امکانات محدوده و در حد بضاعت، کارهای خوبی در زمینه امر بانوان و سلامت انجام شده که امیدوارم مورد رضایت مردم و قبول خداوند باشد.

وی همایش تست قند و فشار خون را که با همکاری انجمن دیابت، هلال احمر، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و پایگاه بسیج خواهران مسجد امام حسین(ع) شهر پرند، در هفته دفاع مقدس برگزار شد را نمونه همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی خواند و افزود: این گونه همایش‌ها در پیشگیری و ارتقا سلامت شهروندان بسیار موثر است.

رئیس کمیسیون بانوان و سلامت شهر پرند با اشاره به این که کمیسیون بانوان، امسال مستقل و تشکل پیدا کرده است، افزود: چون این کمیسیون در حوزه بانوان فعالیت دارد بهتر است که اعضای آن نیز از بانوان فعال و مردمی انتخاب شوند و به همین منظور ما از مسئولان پایگاه‌های بسیج خواهران که پایگاهی مردمی است و همچنین نمایندگان ادارات و موسساتی مانند شهرداری که بیشتر با مردم ارتباط دارند دعوت کردیم که در این کمیسیون حضور داشته و با مشارکت و تعامل با یکدیگر بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

عضو شورای شهر در ادامه به اهداف این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت:‌رشد و تعالی بانوان و مادران بعنوان زن شیعه مسلمان، توانمند سازی بانوان در به فعلیت رساندن استعدادهای باالقوه، آگاه سازی و به روز رسانی بانوان در امور فرهنگی، اجتماعی و سلامت، ایجاد روحیه نشاط با ورزش و تفریحات سالم از اهداف اصلی این کمیسیون است.

داستانگو در پایان با تأکید بر برگزاری همایش شیرخواران حسینی در نخستین جمعه ماه محرم خاطر نشان کرد: سال گذشته این همایش خوب برگزار شد و امسال به جهت این که کمیسیون بانوان تشکیل و مرکزیت پیدا کرده، انتظار می‌رود با برگزاری این همایش، انتقال فرهنگ عاشورا و نقش بانوان در این حماسه ومکتب حسینی، به مراتب بهتر از سال گذشته انجام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، عاشورا ، نشاط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فریده محمدی
۱۳:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
بنده از زحمات سرکار خانم دکتر داستانگو که زحمات بسیار ارزنده ای در جهت فرهنگ اسلامی متقبل شده اند تشکر وقذردانی می نمایم