سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت باید به فکر گزینه‌ای دیگر برای وزارت علوم باشد

رییس کارگروه موارد خاص کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت علوم واجد نقاط ضعف وزیر پیشین و بدون نقاط قدرت وی است، گفت: نیلی احمدآبادی اقبال زیادی برای کسب رأی اعتماد به منظور تصدی پست وزارت علوم از سوی نمایندگان مجلس نخواهد داشت.

"حسین طلا" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به نظر می‌رسد با توجه به اخباری دال بر حمایت و همراهی از عناصر فتنه در دانشگاه و اصرار مجلس بر تبری‌جستن محمود نیلی احمدآبادی وزیر یشنهادی علوم از فتنه ۸۸، اقبال زیادی به کسب رأی اعتماد برای تصدی این وزارتخانه مهم از سوی نمایندگان مجلس نخواهد بود.

رییس اسبق دانشکده حفاظت و بهداشت کار با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی نیلی احمدآبادی بیان داشت: در مورد سوابق علمی وی جای تردیدی نیست اما در کارنامه سوابق مدیریتی وی فقط می‌توان چهار ماه سرپرستی دانشگاه تهران را مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم واجد نقاط ضعف وزیر پیشین و بدون نقاط قدرت وی باشد.

رییس کارگروه موارد خاص کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فتنه را یک طراحی و توطئه بزرگ از سوی دشمن می‌دانند و همه باید ابعاد آن را بدانند و بشناسند، خاطرنشان کرد: دولت با توجه به حق انتخاب خود این موضوع مهم و اساسی را باید مدنظر قرار دهد و فردی را به مجلس معرفی کند که با جریان فتنه خط‌کشی مشخصی داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.