سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه در منطقه 5

کارشناس اداره سلامت شهرداری منطقه 5 از برگزاری دوره تئوری و عملی امداد وکمک‌های اولیه در این منطقه خبر داد.

 زهرا شیرزادی کارشناس اداره سلامت شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اداره سلامت منطقه 5 برای تمامی پرسنل اداره، آموزش‌های تئوری و عملی امداد و کمک‌های اولیه برگزار می کند.

وی در رابطه با زمان برگزاری دوره‌ها اظهار داشت:‌دوره‌های آموزشی در سه روز در هفته برگزار می‌شود که از تمامی پرسنل، کارشناس ستادی، کارشناس نواحی و مسئولین خانه های سلامت در پایان این دوره در شهرداری منطقه 5 با حضور مدیران ارشد تجلیل می‌شود.
 
*نشست دبیران محله‌ای کانون جوانان در منطقه 5
 
کارشناس اداره سلامت شهرداری منطقه 5 از نشست دبیران محله‌ای کانون جوانان این منطقه خبر داد.
 
زهرا شیرزادی کارشناس اداره سلامت شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌در این راستا گردهمایی دبیران محله‌ای کانون جوانان به همراه دبیر جدید منطقه این کانون که با هدف تلاش و همکاری برای فعال سازی مهمترین وبزرگترین نهاد سلامت در روز سه شنبه 6آبان ساعت 10صبح در سالن کنفرانس اداره سلامت منطقه 5 برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ هدف از این نشست فصلی، معرفی دبیر منطقه‌ای جدید و بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های این کانون است.
 
شیرزادی کارشناس اداره سلامت منطقه در پایان گفت: سلامت یکی از موضوعات مهم مورد بحث دراین نشست محسوب می‌شود که در این خصوص هر یک از کانون‌ها نظرهای خود را در این نشست مطرح می‌کنند و راه‌کارهای خود را به بحث و تبادل نظر می‌گذراند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.