سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: دوشغله بودن مانعی برای حضور در انتخابات نیست

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: موضوع دو شغله بودن افراد برای حضور در انتخابات فدراسیون بررسی شد و حضور آنان بدون مشکل خواهد بود.

سیدمهدی هاشمی درباره وضعیت انتخابات فدراسیون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: انتخابات فدراسیون در 26 آبان برگزار خواهد شد که 6 نفر به جز من از جمله؛ فرهادی، درودگر، نصیرنیا، نوری و حیدری برای این دوره از انتخابات کاندیدا هستند. وضعیت دو شغله‌ها به زود رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص دو شغله بودن و حضور در انتخابات افزود: این موضوع قبلا هم بررسی شد و حضور دو شغله‌ها در انتخابات مانعی ندارد و آن‌ها می‌توانند یکی از گزینه‌های انتخابی باشند.

وی افزود: جلسه‌ای را طی روزهای آینده مبنی بر رسیدگی به این موضوع در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی برگزار خواهیم کرد تا در آنجا نتیجه نهایی اعلام شود.

هاشمی در خصوص عملکرد فدراسیون در این چند سال گفت: عملکرد فدراسیون در این چند سال را دیگران باید ارزیابی کنند ولی ما توانستیم با همکاری همه اعضا در فدراسیون با توجه به بودجه‌های محدودی که در اختیار داشتیم بالای 80درصد از برنامه‌هایمان را محقق کنیم و عملکرد قابل دفاعی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: البته باید بگویم که ما برای تحقق اهداف و برنامه‌هایمان با کمبود‌هایی مواجه بودیم و هستیم که امیدواریم این معضلات با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حل شود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.