سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

پلمپ 8 واحد آبکاری غیرمجاز در پردیس/ انتقال واحد های دارای مجوز به شهرک صنعتی دماوند 2

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: واحد های غیرمجاز مخرب محیط زیست مجوز فعالیت نمی گیرند.

 محمد هادی حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار محیط  زیست باشگاه خبرنگاران گفت:نزدیک به 9 هزار واحد صنعتی در شهر پردیس فعالیت می کند که  بسیاری از آنها فاقد مجوز می باشد.

وی با اشار ه به پلمپ 22 واحد آبکاری غیرمجاز طی یک ماه گذشته افزود: با توجه به اینکه واحد های آبکاری در فرآیند کار خود از مواد شیمیایی و فلزات سنگین  همچون نیکل ،کرم،آهن استفاده می کنند و خروجی آنها بسیار خطرناک است در صورت نداشتن سیستم تصفیه فاضلاب از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.

مدیر کل محیط زیست استان تهران ادامه داد: شرط فک پلمپ این واحد ها نیز راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب مطابق با معیار ها و ضوابط محیط زیست است.

حیدرزاده با اشاره به شناسایی 40 واحد غیرمجاز آبکاری افزود: با توجه به موقعیت شهر پردیس و نزدیکی آن به سد ماملو که تامین کننده آب شرب شهروندان است ،این واحد ها باید به شهرک صنعتی دماوند 2  منتقل شوند، اما شرط انتقال نیز مجهز شدن به سیستم تصفیه فاضلاب است.

وی افزود:شهر پردیس یک شهر تازه تاسیس است و از این رو هنوز آمار مشخصی از واحدهای غیرمجاز در دست نیست و در حال شناسایی هستیم و به طور قطع با واحد های آلاینده برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: غیرمجاز ، پلمپ ، فاضلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.