سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم در جلسه‌های بعدی به یک جمع‌بندی برسیم/ دایی مثل همیشه در مورد مطالباتش بزرگ‌منشانه برخورد کرد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی در حضور رئیس صدا و سیما انجام گرفت و امیدوارم در جلسه بعدی به یک جمع‌بندی کلی در خصوص حق پخش تلویزیون برسیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با حضور رؤسای فدراسیون و رئیس صدا و سیما و مدیران باشگاه‌ها صورت گرفت و نقطه نظرات مختلفی در این جلسه عنوان شد و قرار بر این شد که در جلسه بعدی به یک جمع‌بندی کلی در خصوص این موضوع برسیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد درخشان در رابطه با مربی آلمانی عنوان کرد: پیشنهادی درباره مربی آلمانی هنوز به طور رسمی از سوی درخشان به باشگاه اعلام نشده است و در صورت درخواست مربی آلمانی توسط درخشان حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و در صورت صلاح پیشنهاد سرمربی تیممان را انجام خواهیم داد.

وی درباره مذاکرات با دایی در باشگاه پرسپولیس افزود: مذاکرات قابل قبولی با دایی در باشگاه پرسپولیس داشتیم و مثل همیشه دایی بزرگواری خود را نشان داد و درباره مطالبات مالی نیز خیلی بزرگ‌منشانه برخورد کرد.

خواجه‌وند درباره حضور کرانچار در پرسپولیس اظهار داشت: حضور کرانچار به عنوان سرمربی در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و درخشان همچنان با قدرت به کار خودش ادامه خواهد داد.

وی درباره جلسه روز دوشنبه در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور سیاسی، کلانی، طاهری، کاشانی و 2 قاضی در باشگاه پرسپولیس انجام گرفت و در این جلسه درباره کمیته انضباطی صحبت‌های لازم از سوی این افراد صورت گرفت و توانسته‌ایم درباره این موضوع به یک جمع‌بندی کلی برسیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان در نیم فصل و حضور قاسم حدادی‌فر و سروش رفیعی در پرسپولیس اظهار داشت: هنوز درباره جذب بازیکنان در باشگاه پرسپولیس صحبتی انجام نگرفته است ولی در موعد مقرر قانونی این کار را رسیدگی خواهیم کرد و در صورت اعلام بازیکنان توسط کادر فنی با آنها وارد مذاکره خواهیم شد.

خواجه‌وند درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات بوجود آمده قرارداد خود را با اسپانسر قبلی فسخ کردیم و در حال حاضر مذاکراتی باچند شرکت داشته ایم ولی هنوز به یک جمع‌بندی کلی نرسیدیم و امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم در جلسات متعدد  اسپانسری برای باشگاه پرسپولیس انتخاب کنیم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.