سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و ششمین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران :

دنیا مالی: دشمنان نظام از دامن زدن به موضوعات استفاده غیر می‌کنند/ اقدامات انجام شده در بوستان مادر از چهار چوب قانونی برخوردار بوده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات انجام شده در رابطه با بوستان مادر از چهار چوب قانون و خواست خود برخوردار بوده است.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراناحمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از گزارش فنی و کارشناس شهردار منطقه 5 در خصوص مسئله بوستان مادر افزود: این نکته را باید با دکتر قالیباف واعضای شورا بگویم که اگر موضوعاتی در صحن شورا مطرح می‌شوددر جهت دفاع از منافع مردم و زحمات مدیریت شهری است.
 
وی در ادامه به طرح مسئله بوستان مادر در یکی از جلسات غیر علنی شورا و از سوی حقانی رئیس کمیته محیط زیست اشاره نمود و اظهار داشت: ایشان تذکری را مبنی بر آسیب به بوستانی 71 هکتاری موسوم به بوستان مادر را دراین جلسه بیان کردند که البته فردای همان روز ودر ملاقات مردمی بنده با شهروندان منطقه 5 و توضیحات شهردار و نیز ارائه عکسهای هوایی در این راستا مشخص شد که این بوستان تنها 7.1 دهم هکتار بوده نه 71 هکتار اما آنچه مهم است این موضوع است که چرا این مسئله علی رقم طرح آن در یک جلسه غیر علنی و فردای همان روز در روزنامه همشهری به چاپ رسید. 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساسیت‌های مقام معظم رهبری نسبت به مسئله درخت و صیانت از باغات افزود: خواهش من از اعضای شورا و رسانه‌ها این است که به حساسیت‌های ایجاد شده در خصوص بوستان مادر احترام بگذارند و تقدس گونه برخورد کنند. 
 
دنیا مالی با بیان اینکه مطابق اظهارات آقای حقانی به عنوان تذکر دهنده بوستان مادر هر اقدامی در رابطه با این بوستان پیش از تصدی قالیباف درشهرداری تهران صورت پذیرفته است اظهار داشت: حتی باید پرسید که عنوان بوستان مادر و یا گودبرداری‌ها جهت ایجاد پارک آبی و تفریحی در چه زمانی بوده که البته مشخص است که این موضوع درسال82 و در زمان شهردار وقت صورت پذیرفت. 

وی با اشاره به این که مطابق مصوبه شهر سازی در سال 91هر یک از اراضی دولت باید به پهنه A,S تغییر کار بری دهد و ما  هم نسبت به این مسئله معترضیم افزود: یقینا اما آن چه ما را به عنوان اعضای شورا در رابطه با این مسئله رنج می‌دهد سوال تعدادی از مسئولین کشور است که شما در شورا چه می‌کنید که شهرداری درختان را قطع کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با عنوان این که دشمنان نظام این مباحث استفاده غیر می‌کنند خاطر نشان کرد: باید دانست که اقدامات انجام شده در رابطه با بوستان مادر از چهار چوب قانونی و خواست خود برخوردار بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، عمران ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.