سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ماه محرم منطقه 10 سیاه پوش می شود

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... حسین (ع) و یاران باوفای ایشان از اتخاذ تمهیدات ویژه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و نصب تبلیغات محیطی، ساختمان ها، معابر و میادین منطقه 10 خبر داد.

 
سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی  شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با هدف گرامیداشت ماه محرم، برجسته سازی عناصر و انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برا عزاداری سرور و سالار شهیدان تمام معابر و میادین منطقه  با نصب صدها بیرق مشکی، پرچم ریسه ای و کتیبه سیاه پوش شد.
 
وی افزود: در راستای فرایض و شعائر  اسلامی و فضاسازی مناسب ، تبلیغات محیطی با مضمون آیات و روایات و سخنان ائمه و بزرگان دین پیرامون فلسفه قیام امام حسین (ع) و تبیین فرضیه امر به معروف و نهی از منکر  بر روی پرتابل ها و سازه های تبلیغاتی سطح معابر نصب شد.
 
حسینی مشارکت و مساعدت برای آماده سازی مساجد و مراکز فرهنگی سطح محدوده برای  ایام محرم و سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) را از دیگر برنامه های منطقه بر شمرد و افزود: این منطقه با اتخاذ تمهیدات مناسب و مساعدت  با مساجد، هیات و حسینیه ها آماده  میزبانی از دسته های عزاداری و سوگواران می باشد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.