سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جروزالم پست :

اوباما به دستیابی به توافق با ایران نیاز دارد

روزنامه جروزالم پست در گزارشی نوشت: دولت اوباما به شدت نیاز دارد در زمان ریاست جمهوری اش به یک موفقیت دست یابد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم "آرین بن سولومون" نوشت دولت اوباما به شدت نیاز دارد در زمان ریاست جمهوری اوباما به یک موفقیت دست یابد در نتیجه اکنون زمان مناسبی برای تحت فشار گذاشتن دولت آمریکا است.

علی یونسی، مشاور روحانی در امور اقلیت های مذهبی اوایل این ماه گفت: من به مذاکرات هسته ای خیلی خوشبین نیستیم اما هر دو طرف می خواهند به نتایجی دست یابند. آمریکایی ها بیش از کشورهای دیگر می خواهند مذاکرات به نتیجه برسد . ظاهرا برخی از کشورهای دوست مانند روسیه و چین اصلا مایل نیستند مذاکرات به نتیجه برسد. اما اوباما به این دلیل مایل است به نتیجه برسد زیرا اگر نتواند به موفقیتی دست یابد، در واقع هیچ دستاوردی در دوران ریاست جمهوری خود نداشته است.

یونسی در ادامه گفت: اوباما ضعیف ترین رئیس جمهوری است که آمریکا تا کنون داشته است زیرا شکست های مفتضحانه ای در منطقه خورده است و در دوران ریاست جمهوری وی بیداری اسلامی روی داد که بزرگترین شکست برای آمریکایی ها محسوب می شود.

وی افزود: در دوران ریاست جمهوری اوباما بود که تروریسم به شدت گسترش یافت. در این هشت سال، آمریکا شکست های بزرگی خورده است و به همین علت است که اوباما می خواهد با ایران به توافق برسد.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق در دوران ریاست جمهوری اوباما نیفتد، چه کسی می داند چه زمانی این فرصت بار دیگر به دست خواهد آمد.



انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.