سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

مناطق گردشگری شمیرانات سیبل هدف زمین خواران

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : مناطق گردشگری شمیرانات سیبل هدف زمین خواران در بحث ساخت و ساز های غیر مجاز به شمار می روند .

عزت ا... خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بخش های درکه و دربند را از مناطق بکر گردشگری در استان تهران برشمرد وگفت : مناطق گردشگری شمیرانات سیبل هدف زمین خواران به شمار می روند .

فرماندار شمیرانات در ادامه این مطلب افزود : زمین خواری در گذشته رشد قارچ گونه در این منطقه داشته است و فرمانداری در مسیر قطع این جریان تخریبی در راستای دغدغه مقام معظم رهبری به منظور حفظ اراضی ملی قدم برداشته است .

خان محمدی تخریب محیط زیست با ابزار فعالیت های عمرانی غیر مجاز را تهدیدی برای جلوگیری از تحقق هدف کلان توسعه استان برشمرد و تصریح کرد : حراست از محیط زیست و محافظت از میراث فرهنگی در ابعاد مختلف را می توان زیر ساخت لازم برای دوام و ماندگاری ساختار گردشگری برشمرد که موج فعالیت های غیر قانونی و غیر مجاز رشته این هدف بزرگ را تخریب خواهد کر.

فرماندار شهرستان شمیرانات در پایان خاطر نشان کرد : شمیرانات قطب و مرجع اصلی گردشگری در پایتخت است و نگاههای زیادی در مباحث مختلف مانند فعالیت های عمرانی غیر مجاز را معطوف خود کرده است و به همین خاطر کوچکترین مشکلی در برخی موارد با بزرگ نمایی جلوه گر می شود .


انتهاي پيام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.