سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست فلسطین و اردن برای برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل

پس از درخواست فلسطین برای برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت به منظور متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی، اردن نیز خواستار برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، پس از درخواست برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت از سوی فلسطین؛ اردن نیز خواستار برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت به منظور متوقف کردن شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی و متوقف کردن تجاوزات در بیت المقدس شد.

اردن عضو موقت شورای امنیت سازمان ملل شب گذشته با حمایت از درخواست فلسطین ، از ریاست شورای امنیت خواست تا جلسه ای فوق العاده برای بررسی طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید در مناطق بیت القدس که در پشت خط سبز قرار دارند، برگزار کند.

گفتنی است، "ریاض منصور" نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز شب گذشته خواستار برگزاری این چنین جلسه ای از سوی شورای امنیت شده بود.

همچنین "نبیل ابوردینه" سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در سخنانی روز گذشته اعلام کرده بود که محمود عباس خواستار برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت برای متوقف ساختن تجاوزات خطرناکی که رژیم صهیونیستی علیه قدس ونیز مقدسات، خصوصا در مسجد الأقصی دست به آن زده شده است.

وی گفته بود: ما از شورای امنیت می‌خواهیم که فورا تلاش کند تا موج جدید شهرک سازی را که دولت اسرائیل آن را به تصویب رسانده متوقف سازد.

" بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته از مسئولان رژیم صهیونیستی خواسته بود که طرحی را برای ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در بیت المقدس ارائه دهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.