سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرشقاقی: اردوهای مدونی برای آماده سازی تیم ملی برگزار شد

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: اردوهای مدونی برای آماده سازی تیم ملی برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی زیر 19 سال گفت: آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 19 سال به منظور حضوری پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اکنون در کمپ تیم‌های ملی در حال پیگیری است و بازیکنان آماده رقابت با دو تیم فلسطین و سریلانکا هستند.

وی گفت: تیم ملی تاکنون در سه بازی تدارکاتی با تیم‌های تایلندی و یک تورنمنت در روسیه حضور داشته و از بازی‌های آماده سازی داخلی نیز با تیم‌های لیگ برتری شهرداری بم، سیرجان و استقلال به رقابت پرداخته است. خوشبختانه با حمایت‌های مسئولین فدراسیون و پیگیری‌های مداوم سرپرست تیم ملی ، برنامه‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

امیر شقاقی ادامه داد: با شروع لیگ برتر فوتبال مشکلاتمان افزایش یافت.چرا که برخی از باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهند و ما در چند اردو نتوانستیم ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره اینکه از حریفان ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا چه شناختی دارید، گفت: تنها از تیم ملی زیر 16 سال سریلانکا یک فیلم در اختیار داشته که آنرا آنالیز کردیم. متاسفانه هیچ فیلم و یا مسابقه‌ای از دو تیم فلسطین و سریلانکا در اختیار نداریم. امیدوار هستم در این مسابقات موفق عمل کرده و به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.