سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و ششمین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران :

حضور امروز قالیباف و معاونین ایشان در شورا خلاف آیین نامه است

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور امروز قالیباف و معاونین ایشان در شورا خلاف آیین نامه است چرا که نه تذکر دهنده درخواست کرده و نه خود ایشان.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حضور شهردار تهران و معاونین ایشان در رابطه با ارائه گزارش بوستان مادر با بیان اینکه معتقدم تذکرات نباید جزء دستور جلسه قرار گیرد افزود: امروز شهردار تهران،معاونین ایشان و شهردار منطقه 5 باید در دفتر خود به کارهای روزمره خود می‌پرداختند اما متاسفانه بر خلاف قانون و با توجه به اینکه نه درخواست کننده نه تذکر دهنده درخواست حضور ایشان را نموده ونه خود درخواستی برای این کار داشتند در جلسه امروز حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه گزارش سوال نیست که در صحن مطرح شود اظهار داشت: ما ملزم به رعایت آیین نامه هستیم چرا که شورای شهر تهران شورایی است که عملکردش در کشور مثل قلب پمپاژ شده و تمامی اقدامات مثبت و منفی آن زیر ذره‌بین تمامی مردم است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت:  حضور امروز قالیباف و معاونین ایشان در شورا خلاف آیین نامه است چرا که نه تذکر دهنده درخواست کرده و نه خود ایشان.

چمران در پاسخ به سوالات دوستی خاطر نشان کرد:  هرچند اگر تنها یک نفر از دو طرف این قضیه یعنی شهردار و یا تذکر دهنده درخواست حضور داشتند این اقدام عملی می‌شد اما باید گفت: هم تذکر دهنده درخواست حضور شهردار را در جلسه امروز داشتند وهم خود قالیباف .
      
انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، شورا ، شهردار ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.