سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوز پاییزی و لرزهای مسافران چشم انتظار تاکسی

فصل پاییز به استقبال گرمی‌های از سر گذرانده مسافران در خطوط تاکسی می‌شتابد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، باد سرد پاییزی به برگ درختان طنین انداز انداخته و به این سو و آن سو وزش می‌دهد.

این گزارش حاکی است: البته اولین باران پاییزی چند وقت پیش هوای شهر تهران را نوازش داد، به دنبال آن تاکسی هم در خطوط تاکسیرانی وجود نداشت و مسافران به دنبال خودروهای شخصی برای رسیدن به مقصد می‌گشتند گویی تاکسی‌ها هم مانند برگ‌های پاییزی با باد به این سو و آن سو رفته بودند.

بنابر این گزارش از طرفی عده‌ای از تاکسیرانان در روزهای سرد گوشه‌ای از خیابان نقل مکان می‌کنندو در سبق می‌برند، مسافرانی هم که ناگریز در هوای سرد ایستاده‌اند مجبور به درست گرفتن با حداقل 4برابر قیمت معمول می‌شوند.

این در حالی است که تاکسیرانی برنامه‌های خود را برای شروع فصل سرد پاییز هنوز اعلام نکرده است، امیدوارم امسال طرحی سازنده برای جلوگیری از هدف‌های طولانی در سرما و زود تاریک شدن هوا اعلام ‌شود.

بنابر این گزارش تاکسیرانی سازمان قدیمی و حرفه‌ای شهرداری تهران با وجود بیش از 80هزارتاکسی زیر مجموعه خود که با مشکلات فراوان تابه حال راه‌کار های خوبی برای تاکسیرانان در نظر گرفته است اما همچنان مسافران چشم انتظارند تا با نظارت دقیق‌تر فکری هم به حال مسافران در صف و هوای سرد پاییزی شود.
 
گزارش از الهه طائمه 

انتهای پیام/
برچسب ها: پاییز ، تاکسی ، سوز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.