سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ عاشوراییان درغرب تهران برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: همایش فرهنگی عاشوراییان با هدف هماهنگی برای برگزاری مراسم عزاداری وسوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در غرب تهران برگزار می‌شود.

 مسعودخسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌همایش عاشوراییان با تشریح واقعیت های قیام امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

خسروی با اشاره به این که تلاش برای خرافه زدایی از برنامه هیئت عزاداری عاشورا و تبیین درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش‌ عنوان کرد وافزود: در این راستا با مشارکت شورایاران محلات، هیئت‌های مذهبی شناسایی و دراین مراسم شرکت می‌کنند.

معاون شهردار منطقه 5 در ادامه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه محرم در سطح محلات بیان کرد: ‌بر پایی خیمه‌های معرفت حسینی، برگزاری نمایشگاه عکس عاشورا، شب شعر عاشورایی، بازدید از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، مراسم عزاداری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ایام ماه محرم است.

خسروی با تأکید بر این که وحدت، یکدلی و هماهنگی هیئت مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری یکی از موضوعات مورد بحث در همایش خاطر نشان کرد: در همین راستا همایش عاشوراییان با حضور مدیران شهری و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: همایش ، عاشورا ، غرب تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.