سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبندی برای جلوگیری از استرس+تصاویر

«اولیو» دستبندی متصل به اینترنت است که در آمریکا راه‌اندازی شده است؛ این دستبند قادر به تجزیه و تحلیل سطح استرس روزانه کاربر است و مجهز به سنسورهای مختلف برای تجزیه و تحلیل ضربان قلب، درجه حرارت بدن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن و واکنش‌های پوستی، خواب و فعالیت‌های بدنی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«اولیو» دستبندی متصل به اینترنت است که در آمریکا راه‌اندازی شده است؛ این دستبند قادر به تجزیه و تحلیل سطح استرس روزانه کاربر است و مجهز به سنسورهای مختلف برای تجزیه و تحلیل ضربان قلب، درجه حرارت بدن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن و واکنش‌های پوستی، خواب و فعالیت‌های بدنی است.

اولیو دارای یک نرم‌افزار بر روی گوشی هوشمند است که اجازه می‌دهد کاربر میزان استرس خود را بررسی کند و به آرامش کاربر کمک می‌کند.

این دستبند از طریق گوشی‌هوشمند، شیوه زندگی و اطلاعات سلامتی را به کاربر می‌دهد؛ با تمرینات ساده کاربر می‌تواند به آرامش برسد و تأثیر زیادی در کیفیت زندگی کاربر دارد.

دستبند اولیو اطلاعاتی در مورد استرس، بیوفیدبک، تمرکز حواس، روانشناسی مثبت، رفتار درمانی و نوع ورزشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا استرس از او دور شود.

کاربر با لمس این دستبند نیز می‌تواند از میزان استرس خود مطلع شود.














برچسب ها: دستبند ، جلوگیری ، استرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.