سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:کی‌روش موافق اجرای برنامه دقیق برای تیم امید است

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نشست خود با کی‌روش و جلساتی که با مسئولین فدراسیون فوتبال ایتالیا داشت، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نشست خود با اعضای کمیته فنی و کارلوس کی‌روش گفت: با توجه به اینکه یکی از بند‌های قراردادهای سرمربی تیم ملی ایران نظارت بر تیم‌های پایه است، کی‌روش در این نشست حضور داشت و اعلام کرد که هر فردی به عنوان سرمربی تیم ملی امید فعالیت می‌کند باید با برنامه ریزی دقیق پیش برود تا موفق باشد. باید به کادری که انتخاب می‌کنیم اعتماد کرده و فرصت دهیم. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کادر فنی امید برنامه‌های خود را اجرا کند و نباید خللی در روند تمرینات و برنامه‌های تدارکاتی این تیم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: نظرات کی‌روش را شنیده‌ایم و منتظریم تا وینگادا به ایران بیاید و نظرات خود را اعلام کند تا در نهایت پس از تصمیم گیری کمیته فنی و توسعه، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در تهران گفت: نشست بسیار خوبی را روز گذشته با آنها برگزار کردیم و البته رئیس فدراسیون ایتالیا علاقه زیادی به اجرایی شدن این تفاهم نامه از خود نشان داد. از دیگر نکات مهم و قابل توجه نشست روز گذشته ، اطلاع آنها از وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ ایران بود.

کفاشیان گفت: رئیس فدراسیون ایتالیا به همراه هیات خود با سازمان لیگ نیز جلساتی را برگزار می‌کند و در نشست امروز قرار است تا زمینه حضور مربیان ایرانی در این کشور برای دوره‌های آموزشی فراهم شود و به عنوان کارآموز در کنار مربیان با تجربه و زبده ایتالیایی دوره ببینند.

همچنین قرار شد تا با کارخانه‌ای که آخرین تکنولوژی چمن مصنوعی را در اختیار دارد وارد مذاکره شده و برای ایران رایزنی کنند تا بتوانیم با در اختیار داشتن این تکنولوژی زیر ساخت‌های فوتبال ایران را تا حدودی مهیا کنیم. ضمن اینکه قرار شد در بخش آکادمی و مربیان پایه،  استعداد یاب‌های خود را به ایران اعزام کنند تا مربیان ما در کنار آنها تجربه کسب کرده و در فوتبال پایه بتوانیم موفق تر از گذشته باشیم.

وی در پایان افزود: همانطور که روز گذشته در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا عنوان شد، گروهی از استعدایاب های زبده به سرپرستی یکی از پیشکسوتان مطرح ایتالیا در حال فعالیت در این کشور هستند که قرار است در آینده‌ای نزدیک برای آموزش به ایران بیاید. ضمن اینکه این کشور از مربیان خوب در بخش بانوان بهره می‌برد که قرار است با حضور در ایران درکنار مربیان ایرانی قرار گرفته تا فوتبال بانوان نیز از مربیانی برجسته این کشور بهره لازم را ببرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
جناب شادابیان اظهار نظرهای خندهدار زیاد میکنه