سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین سیم کارت رایتل در دستان یک پدر شهید

امروز اولین سیم کارت رایتل به پدر شهید آراسته در شهرستان البرز تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اولین سیم کارت اپراتور سوم با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مدیران شرکت رایتل به پدر شهید آراسته ارائه شد.
دکتر حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اپراتور سوم آخرین فناوری در حال بهره برداری در جهان است ، عنوان کرد: این سیم کارت نیز امروز برای اولین بار در کشور در استان البرز به بهره برداری رسید .
وی با اشاره به مهمترین مزایای این سیم کارت افزود:سرعت استفاده از اینترنت حدود 128 کیلو بایت در ثانیه و برای اشخاص حقوقی 3 مگابایت است که دسترسی به اینترنت حتی در حال حرکت و استفاده از ام ام س از مهمترین مزایای اپراتور سوم است.
وی هزینه مکالمه های تصویری را حدود 150 تومان ارزیابی نمود و اظهار داشت: تعرفه های داخل شبکه برای استفاده از voice550 ریال شبکه 665 ریال و ام ام اس نیز 440 ریال است.
*استفاده پایتخت نشینها از رایتل تا پایان سال جاری
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از بهره برداری اپراتور سوم در پایتخت خبر داد و عنوان کرد اپراتور سوم فعلا فقط در استان البرز به بهره برداری رسیده اما تهرانی ها نیز می توانند تا پایان سال از سیم کارت های رایتل نیز استفاده کنند.
*سود دهی رایتل برای تامین اجتماعی بعد از 5 سال
حافظی با بیان اینکه در حال حاضر ما به اپراتور سوم به عنوان منبع سود نگاه نمی کنیم، یادآور شد: ما طی 5 سال آینده هزینه های خرج کرده خود را دریافت و بعد از 5 سال سودهی اپراتور سوم را دریافت می کنیم.
*ما به وعده خود عمل کردیم.
آرپناهی با اشاره به اینکه شرکت رایتل به وعده های مبنی بر واگذاری سیم کارت ها اظهار داشت: در زمان رونمایی اپراتور سوم اعلام شد ثبت نام در آذر ماه صورت می گیرد و توزیع سیم کارت ها از دی ماه آغاز می شود که به این صورت رایتل به وعده خود عمل کرده است.
*واگذاری تجاری رایتل از امروز فقط در استان البرز
وی با بیان اینکه شهروندان باید توجه داشته باشند در روال دریافت سیم کارت اولویت بندی صورت گرفته است، گفت: شهروندان باید منتظر بمانندتا زمانی که اعلام شد به سایت www.rightel. Ir مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
آرپناهی اضافه کرد: از زمانی که ثبت نام تکمیلی صورت گیرد شهروندان می توانند ظرف 72 ساعت سیم کارت خود را دریافت نمایند.
*نصب آنتن های رایتل با همکاری شهرداری ها
وی از آمادگی شرکت رایتل جهت همکاری با شهرداری ها خبرداد و خاطر نشان کرد: هر شهرداری که اعلام آمادگی برای نصب آنت های اپراتور سوم کند ما نیز برای ارائه خدمات آن شهر آماده هستیم.
*اپراتور سوم افزایش قیمت نخواهد داشت
مدیر کل روابط عمومی شرکت رایتل با بیان اینکه سیم کارت های دائمی رایتل با 120 هزار تومان به فروش خواهد رسید گفت: اپراتور سوم فعلا هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت. /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.