سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

۶۶ رشته جدید از سال آینده وارد دانشگاه‌ها می‌شود

سرپرست وزارت علوم گفت: ‌ از سال آینده ۶۶ رشته جدید در مقطع ارشد و دکتری وارد دانشگاه‌ها می‌شود.

نجفی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌از سال بعد ۶۶ رشته جدید که عمدتاً در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری بود و بین‌رشته‌ای محسوب می‌شود، وارد دانشگاه می‌شود. 

وی افزود: این رشته‌ها، رشته‌های نو است که در تمام دنیا گرایش نسبت به آن‌ها وجود دارد، ما هم این توجه را پیدا کرده‌ایم. 

نجفی تصریح کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که بسیاری از رشته‌های دکتری، رشته‌های جدید هستند که ۲ یا ۳ رشته قدیمی مبنای این رشته‌های جدید هستند. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Ebrahim
۱۶:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
تجاری سازی تولیدات کشاورزی واقعا نیازمند حمایت های واقعی دولت مردان را می طلبد و نیاز اساسی حذف واسطه های سودجو و سوق دادن آنها بطرف تولید و ایجاد اشتغال در مناطق روستای برای جوانان منطقه.
با تشکر
ابراهیم
ابراهیم محمدی گل تپه
۱۶:۲۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
بیایید در دانشکده های کشاورزی ابتدا صنایع کوچک کشاورزی را پی ریزی و راه اندازی سپس آنهای که انجام شده در سطح منطقه، و نهایتا در کشور با دید تجاری سازی و صادرات محصولات با حمایت های واقعی دولت با تدبیر و اندیشه و یاری رساندن به کشور را جدی شروع کنیم. دولت مردان عزیز بخصوص وزارت جهاد کشاورزی و مجلس محترم اغوش دانشکده های کشاورزی برای این کار مهیاست. کشاورزی کشور اسلامی مان را دریابیم و به کشاورزان عزیز و غیرتمندمان کمک و استقبال انان را دریابیم.
با تشکر
ابراهیم
ebrahim mohammadi Goltapeh
۱۱:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
ارتقا و قانونمند نمودن ورود و خروج هیات علمی و دانشجویان و گزینش علمی از طریق اساتید با تجربه و در نظر داشتن خداوند متعال بدون در نظر گرفتن روابط و تلفن ها و پیام ها و زیر پا نگذاشتن حقیقت بلکه لیاقت و کاردانی و غرق وطن ......و غیره
با تشکر
ابراهیم