سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادر چهار کودک به خاطر نپذیرفتن رابطه نامشروع به طرز فجیعی کشته شد/کودک 5 ساله شاهد مرگ پدر و مادرش بود

دانا استیوود زنی 26ساله اهل یکی از شهر های کانادا که مادر 4فرزند کوچک بود در حالی که سال گذشته همسر او را به ضرب گلوله به قتل رساندند، بعد از یک مهمانی نزدیک خانه‌اش کشته شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، یک شنبه در تاریخ 19اکتبر2014 کارآگاهان یکی از شهر های کانادا یک مرد 26ساله را به خاطر ظنّ به قتل مادر جوان چهار کودک مورد بازرسی  قرار دادند و بعد از این که جسد زن بیچاره در یک منطقه روستایی دور افتاده در ساعت 6:20دقیقه روز صبح شنبه 18اکتبر کشف شده بود، در یک جستجوی طولانی که توسط هلی کوپترهای تیم پلیس در جنگلهای محلی صورت گرفته بود یک مرد 26ساله در ساعت 2:30دقیقه بعد از ظهر یکشنبه 19اکتبر بازداشت شد.
 
دانا استیوود 26سال داشت و صاحب 4فرزند کوچک بود که بزرگترین آن‌ها 5ساله و کوچکترین آن‌ها18ماهه بود. او اهل دارت فورد بود و نزدیک به یک سال پیش شوهر خود و پدر 3فرزندش، کوین مک کینلی را از دست داده بود.
 
شوهر34ساله این زن جوان، کوین مک کینلی سال گذشته در خیابان با یک اسلحه شات کام به طرز فجیعی به ضرب چند گلوله کشته شد در حالی که پسر 5ساله‌اش با مقداری فاصله در یک ماشین پارک شده شاهد صحنه کشته شدن پدرش بود.
 
و حالا جسد مادر جوان بعد از نزدیک یک سال پس از کشته شدن همسرش در یک ماشین سوخته و کشف شد.
 
تحقیقات پلیس و حدس و گمان‌هایی که در شبکه اجتماعی در مورد قتل زن جوان صورت گرفته بود، نشان می‌دهدکه قاتل و مقتول از قبل با یکدیگر آشنا بودند و پلیس معتقد است که این قتل برنامه از پیش تعیین شده‌ای داشته است.
 
این گونه به نظر می‌رسد که در یک مشاجره که در مهمانی اتفاق افتاده است قاتل برسر شنیدن جوای منفی در برابر درخواست رابطه جنسی از خانم دانا استیوود عصبانی می‌شود و او را با ضربات چاقوبه قتل می‌رساند سپس برای این که بتواند قتل او را پوشش دهد جسد زن جوان را در خودرویی در یک منطقه روستایی می اندازد و آن ماشین را به آتش می‌زند.
 
پلیس گفت: باور ندارد که مرگ کوین مک کنیلی و همسرش دانا استیوود ارتباطی به یکدیگر نداشته باشد و معتقد است که قاتل سال پیش برای تصاحب همسرش دست به چنین جناتی زده است و سرانجام که با مقاومت دانا روبرو شد، او را نیز به طرز بسیار هولناکی به قتل می رساند.
 
همسایه‌ها در  گفتگویی ادعا کردند که دانا استیوود زن بسیار خوب و‌ آرامی بود که همیشه با خوشرویی با اطرافیانش صحبت می‌کرد، اما زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت زندگی‌اش به فاجعه‌ای غم انگیز ختم شد.
 
عضوی از خانواده دانااستیوود اظهار داشت: هیچ کدام از ما باور نداریم چه اتفاقی افتاده است، همه خانواده در شوک به سر می‌بریم، او 4فرزند کوچک داشت که پدر خود را در سال گذشته از دست دادند و حالا باید بدون مادر زندگی خود را سر کنند.
 
گفتنی است،‌ پلیس که نتوانسته بود،‌قاتل شوهر زن قربانی را از یک سال پیش شناسایی و دستگیر کند گفت: جسد زن جوان در حالی برخی از قسمت های بدنش به دلیل ضربات چاقو از یکدیگر جدا شده بود،‌در جنگل پیدا شد.
 
گفتنی است،‌ دو فرزند این مادر که 18 ماه و 5 سال سن داشتند به مراکز درمانی و تگهداری از کودکان فرستاده شدند و همچنین پزشکان و روانپزشکان در حال معالجه فرزند 5 ساله ای هستند که شاهد دو تن از اعضای خانواده اش بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.