سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان اعلام شد

صدور مجوز پذیره نویسی عمومی مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار

مجوز پذیره نویسی عمومی مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر و ابلاغ گرديد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان؛ اداره نظارت بر ثبت و انتشار اوراق بهادر سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادر طی نامه شماره 121/286043 مورخ 1393/07/08 عرضه عمومی سهام در دست انتشار مؤسسه شرکت اعتباری آرمان ایرانیان (سهامی عام در شرف تاسیس) را پس از بررسی از حیث رعایت قوانین و مقررات مربوط، انتشار سهام آن شرکت را حاکی از مغایرت با قوانین مربوطه ندانسته، لذا عرضه پذیره نویسی سهام در دست انتشار شرکت مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان (در شرف تاسیس) از نظر سازمان بورس و اوراق بهادار بلامانع است.
 
شايان ذكر است عرضه سهام توسط بازار سوم فرابورس ایران صورت خواهد پذیرفت و شرکتهای کارگزاری بانک ملت و کارگزاری امین آوید بعنوان عامل پذیره نویسی انتصاب گشته اند. دوره عرضه پذیره نویسی سهام ( پذیره نویسی) ده روز خواهد بود که زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
 
روابط عمومی مؤسسه در آستانه اعياد سعيد قربان و غدیر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده است این دستاورد بزرگ را به همه سهامداران، مشتریان و کارکنان پر تلاش مؤسسه تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: موسسه ، اعتباری ، آرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.