سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر علوم باید به سند چشم‌انداز کشور معتقد باشد/وزارت علوم سیاست‌های علم‌وفناوری را سرلوحه قرار دهد

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: وزیر علوم ماموریت رساندن جامعه علمی به عرصه‌های جهانی را داراست و باید به سند چشم‌انداز کشور اعتقاد داشته باشد.

محمود صادقی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفی وزیر علوم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر علوم باید از کادر تحصیل‌ کرده و معتقد به نظام جمهوری اسلامی در اداره دانشگاه‌ها استفاده کند تا بتواند نسلی شایسته را به کشور تحویل دهد. 
 
وی تصریح کرد: مهم‌ترین مطالبه جامعه دانشگاهی از وزارت علوم این است که بتواند جایگاه علمی کشورمان را در سطح جهان برجسته کرده و طبق تعهداتی که می‌دهد عمل کند.  
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به گسترش علم و دانش اهمیت می‌دهد، تصریح کرد: وزیر علوم ماموریت رساندن جامعه علمی به عرصه‌های جهانی را داراست و باید به سند چشم انداز کشور اعتقاد داشته باشد.  
 
وی افزود: با توجه به اینکه سیاست‌های علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، وزیر علوم می‌بایست بیانات ایشان را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌ها در دانشگاه‌ها قرار داده و برای تحقق آن‌ها بکوشد.  
 
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم فردی که صلاحیت این منصب پراهمیت را دارد، هرچه سریع‌تر انتخاب شده تا بتواند گامی مفید برای رساندن دانشگاه به نقطه‌های جهانی بردارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعهد ، طبق ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.