سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاربند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اعلام تعداد معلمان مازاد آموزش و پرورش تا 10آبان

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌آمار معلمان مازاد تا 10آبان ماه مشخص می شود تا در فعالیت‌هایی که می‌توانند مثمر ثمر باشند به کار گرفته شوند.

اسفندیار چهاربند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در پاسخ به این سوال که «تابستان امسال اعلام شد نیروهای مازاد در 13 فعالیت ساماندهی می‌شوند، اما هم اکنون برخی از معلمان تماس‌هایی دارند مبنی بر اینکه هنوز نیروی مازاد هستند و با گذشت یک ماه از سال تحصیلی در هیچ‌یک از فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده ساماندهی نشدند، گفت:‌ ساماندهی معلمان در مناطق مختلف شهر تهران در 13 فعالیت پیش‌بینی‌شده و بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد دانش‌آموزان، تعداد کلاس درس و درجه‌بندی مدارس صورت گرفته است و اگر در منطقه‌ای تعداد نیروهای مازاد شناخته شوند باید خارج از شاخص‌های مصوب برای آنان برنامه ریزی جداگانه انجام می شود.

وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نیروهای مازاد، خاطرنشان کرد: آمار نیروهای مازاد تا 10آبان ماه مشخص می شود تا در شورای برنامه ریزی منطقه برای فعالیت‌هایی که می توانند در آن مثمر ثمر باشند به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
مگر آموزش و پرورش مناطق می گذارند نام آن ها فاش شود .هر یک از نیروهای مازاد را با نام استادکار مربی ، سرپرست و.. نام گذاری کرده اند و بی کار در مدارس می گردند.