سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: تاکنون 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن در قالب مسکن مهر در کشور احداث شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: طرح مسکن مهر از سال 86 در کشور شروع شده و به استناد قانون بودجه ساخت 1,5 میلیون واحد مسکونی در قدم اول در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با سرعت پیش رفته و به عنوان یک حرکت انقلابی در دولت گذشته و فعلی تکمیل این واحدها با جدیت دنبال می‌شود، افزود: در برخی از استان‌ها و شهرها در مکان‌یابی مسکن مهر مشکلاتی به وجود آمد که دولت مجبور شد هزینه سنگینی را در تامین زیرساخت‌ها پرداخت کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه در بیش از یک‌هزار و 135 شهر کشور از مجموع یک‌هزار و 331 شهر ساخت مسکن مهر به جد دنبال می‌شود، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چهار میلیون و 300 هزار واحد مسکن در کشور احداث شده و 2 میلیون و 300 هزار واحد آن مربوط به تامین مسکن در قالب مسکن مهر بوده است.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: به نسبت 77 هزار مسکن به شرط تملیک در سال‌های گذشته که سیستم بانکی همکاری لازم را با ساخت این واحدها نداشت، برای ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر خط اعتباری مناسب بیش از 50 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که از رقم 48 هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شده تاکنون 45 هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مسکن مهر پرداخت شده است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر ، زنجان ، شیراز ، ایلام ، مشهد ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.