سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با خانواده معلم جان باخته سیل در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه فرمانداران شهرستان های پلدختر و دوره چگنی با حضور در منزل مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که در سیلاب چند روز گذشته دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد ، حضور پیدا کرد و از ایثار و از خودگذشتگی این معلم فقید تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ کریمی فر در جمع بازماندگان مرحوم صفرزاده گفت :  اقدام این معلم شریف، تعلیمی عملی و درسی ماندگار برای همه نوجوانان و جوانان کشور ما در طول نسل‌های متوالی است کریمی فر ادامه داد :  این همکار شریف و وظیفه شناس  نمونه‌ای از معلمان شریف کشور ماست که  درس پاکی ، شرافت ، از خودگذشتگی و ایثار را عملاً به دانش آموزانش آموخت.

وی اذعان داشت:  زنده‌یاد کاظم صفر زاده  درس بزرگ فداکاری و ایثار را به همگان آموخت و  تجسم عینی این جمله شد که معلم همچون شمع فروزان از جان خود مایه می‌گذارد تا افرادی را که خواهان علم و دانش و معرفت هستند تربیت کند. کریمی فر با اشاره به سهیم بودن  همه مردم لرستان و خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان  در مصیبت  هجران این معلم فداکار گفت :  مردم فرهنگ دوست  استان خود را در مصیبت این خانواده عزیز شریک می دانند.

کریمی فر با اشاره به اقدامات و فعالیت های آموزش و پرورش برای یافتن اجساد قربانیان این حادثه ناگوار گفت : آموزش و پرورش از لحظات اول حادثه با تمام ظرفیت و قوا ورود کرد . ترابی فرماندار شهرستان پلدختر و درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی هم در سخنانی از فعالیتها و پیگیری خود برای یافتن اجساد قربانیان خبر داده و گفتند : با کمک گرفتن از 58 استان همجوار تلاش می کنم تا با یافتن جسد این معلم فداکار و ایثارگر  بر آلام  بازماندگان تسکین  ایجاد نماییم.

در ادامه این دیدار برادر مرحوم صفرزاده با تقدیر از عملکرد خوب آموزش و پرورش و سایر دستگاههای اجرایی گفت : همه دستگاهها و مردم  شریف منطقه با دلسوزی و جدیت از همان ساعات اولیه ورود پیدا کرده و به یاری بازماندگان برای یافتن اجساد قربانیان پرداختند  دز پایان با تسلیم پیام تسلیت استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از نوعدوستی  این فرهنگی فقید تجلیل شد. 

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.