به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیدابوالحسن پورحسینی اظهار داشت: با راهاندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه درمان سازمان تأمیناجتماعی و عملیاتی شدن آن در تمامی کارگزاریها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمهشدگان به شعبه مبدأ بیمهای خود ضروری نبوده و این امر در هر نقطه کشور توسط هریک از کارگزاریهای رسمی سازمان تأمیناجتماعی قابل انجام است.
وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاستها و مأموریتهای سازمان تأمیناجتماعی مبنی بر خدمترسانی غیر حضوری به بیمهشدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد ماه سال جاری راه اندازی و رسماً عملیاتی شد.
پورحسینی با اشاره با اینکه نرخ افزایش استفاده از این سرویس از آغاز بهرهبرداری تا کنون 837 درصد بوده است گفت: این موضوع مبین رشد 8 برابری بهرهبرداری بیمهشدگان سازمان از سرویس یاد شده طی 5 ماهه گذشته بوده است.
انتهای پیام/