سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آندره اینیستا: امیدوارم مسی 2 گل بزند

ستاره تیم بارسلونا می‌گوید امیدوار است لیونل مسی در بازی مقابل رئال بتواند 2 گل به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اینیستا ستاره کهنه‌کار تیم بارسلونا در آستانه دیدار حساس تیمشان مقابل رئال مادرید می‌گوید امیدوار است لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بتواند بیش از یک گل بزند و رکوردار شود.

اینیستا در خصوص بازی گفت: برای شکست رئال باید در تمام نقاط زمین خوب باشیم اشتباه است اگر فکر کنیم با واگذاری کردن بازی به رئال اتفاقی نخواهد افتاد. امیدوارم مسی بتواند دو گل به ثمر برساند و رکوردار شود.

وی در ادامه افزود: بازی بسیار دشوار پیش داریم در هر دقیقه از بازی ممکن است همه چیز تغییر کند ما می‌خواهیم از قدرت تیممان به نحو احسنت استفاده کنیم و با کنترل بازی بتوانیم به پیروزی دست یابیم بازی مقابل رئال به خصوص در برنابئو بسیار سخت است.

اینیستا در ادامه افزود: بازی نکردن بیل تاثیر بر تیم ما نخواهد گذاشت رئال می‌خواهد با حفظ توپ به گل دست یابد ما هم اجازه نخواهیم داد آنها توپ و میدان را در اختیار بگیرند با حفظ مالکیت توپ اجازه خلق موقعیت را به دنبال نخواهیم داد.

سوارز از زمانیکه در تمرینات تیم شرکت می‌کند بسیار خوب کار کرده است در این مدت شرایط بسیار سختی برایش به وجود آمد برای یک فوتبالیست هیچ چیز سخت‌تر از بازی نکردن نیست.

ما باید با ذهنیت پیروزی به این دیدار بگذاریم و اهمیتی به جایگاهمان در جدول ندهیم.

از کار کردن در کنار اندیکه لذت می‌بریم دوست دارم با کمک او توانایی‌هایم را بهبود ببخشیم نمی‌دانم اگر مسی بتوانم رکورد شکنی کند هواداران رئال چه عکس‌العملی نشان خواهند داد.

مهم نیست در این دیدار چه بازیکنی به میدان برود کنترل بازی و پیروزی اهمیت بیشتری دارد تمام تیم برای خلق موقعیت گلزنی باید همکاری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، ستاره ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.