سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های جام بوایسار سایتی اف؛

هاشمي و صادقي به ديدار رده بندي رسیدند

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام بوایسار سایتی اف از صبح امروز (شنبه) در شهر کراسنویارسک روسیه با حضور 170 كشتي گير در پنج وزن در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 85 کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی در دور اول کشتی گیری از کشور میزبان را شکست داد. وی در دور دوم مقابل حریف ازبکستانی به برتری رسید اما در دور سوم مقابل حریف روس شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
 
علي رضا صادقي در وزن 69 كيلوگرم پس از شكست مقابل حريف روس راهي ديدار شانس مجدد شد كه در اين مرحله كشتي گير روسيه اي را مغلوب كرد و راهي ديدار رده بندي شد.

در وزن 42 کیلوگرم حسین نظری پس از پیروزی در دور نخست مقابل حریف روس در دور دوم مقابل دیگر کشتی گیر روسی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نظری به گروه شانس مجدد راه یافت. وي در اين مرحله در مبارزه اول كشتي گير روس را مغلوب كرد، اما در مبارزه دوم مقابل حريف ازبكستاني شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.

عرفان آیینی و  حسین شاکری  نمایندگان اوزان 50 و 58 كشورمان به ترتیب با شکست مقابل کشتی گیران ازبکستانی و روسی از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، نوجوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.