سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون:

بازایابی بنگاه وابسته به رویکرد علمی است

ابراهیمی گفت: بازاریابی بنگاه اقتصادی وابسته به همکاری و همراهی واحدهای مختلف عملیاتی در چارچوب توجه به رویکرد علمی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سیدرضا ابراهیمی نائب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی ویژه رابطین بازاریابی این بانک از استان های مختلف با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آگاهی از کم و کیف فعالیت ها در بخش تعاون و ارزیابی سطح این نوع فعالیت ها در تزریق منابع مورد لزوم به این گونه تشکل ها از جمله وظایف مهم رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون به شمار می آید.

وی افزود: بهره گیری از روش های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه جامعه هدف به منظور گسترش خدمات دهی به مشتریان بطور حتم، شیو ه ای اثر گذار در بازاریابی بنگاه می باشد.

ابراهیمی اضافه کرد: نوع برخوردها، وضعیت ظاهری، شرایط سنی همراه با موقعیت شناسی و برخورداری از دانش تخصصی و تجربه لازم در زمره موضوعات مهم در امر بازاریابی قلمداد می گردد.

نائب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان و آگاهی از آداب و رسوم حاکم بر جامعه مشتریان و التزام عملی بر اخلاق حرفه ای در روند مذاکرات همراه با قدرت تجزیه و تحلیل بازار از دیگر موارد دارای اهمیت در فرایند بازاریابی تلقی می گردد.

وی شناسایی نیاز مشتریان را مهم خواند و در این رابطه گفت: رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی و کارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات جدید اقدام نمایند.

ابراهیمی ادامه داد: هر محصول قابل ارائه ای به جامعه هدف  از یک چرخه حیات برخوردار است و بر این اساس ضروری است تا نمایندگان بازاریابی بانک از اطلاعات تخصصی لازم در خصوص کم و کیف چرخه حیات محصولات بهره مند باشند. ضمن آنکه همیشه استفاده از یک نوع روش در امر بازاریابی پاسخگو نیست و یک بازاریاب باید ضمن داشتن دور اندیشی لازم، روش های مختلف علمی را در فرآیند بازاریابی به کار گیرد.

وی بر تلاش مضاعف در جهت شناساندن ماهیت بانک توسعه تعاون به مشتریان تاکید کرد و در ادامه افزود: معرفی قابلیت های مختلف بانک به جامعه هدف و بالا بردن حس اعتماد مشتریان در جهت استفاده از خدمات قابل ارائه در زمره مزیت های رقابتی به شمار می آید و بدیهی است در یک چنین فضایی، منابع نیز به طور مستمر افزایش خواهد یافت.

گفتنی است دوره آموزشی ویژه رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون در استان ها طی دو روز با حضور مدیران، کارشناسان و نمایندگان بازاریابی و دو تن از اساتید دانشگاه برگزار گردید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، توسعه ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.