سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تهیه طرح جامع مقابله با باندهای توزیع مواد مخدر

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدرگفت : طرح جامع مقابله با باندهای توزیع مواد مخدر تهیه می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری اکبرشاهی با اشاره به کشف 570 تن انواع مواد مخدر درسال 92 یادآورشد : با تلاش وهمت نیروی انتظامی وسایر دستگاهها در 6 ماهه سالجاری بیش از 400 تن انواع مواد مخدر کشف شد .

اکبرشاهی با تاکید بر کشت مواد مخدر در نوارهای مرزی ایران یادآورشد : به اعتراف خود دولت های همسایه ایران بیش از 290 هزار هکتار کشت موادمخدر صورت می گیرد .

وی با بیان اینکه با ورود کشورهای اروپایی وآمریکایی به کشور افغانستان شاهد رشد کشت مواد مخدر هستیم خاطر نشان کرد : قبل از آمدن این نیروها درکشور افغانستان 300 تن کشت انجام می شد ولی با آمدن آنها تولید 8 هزار تن مواد مخدر را شاهد هستیم .

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدربا بیان اینکه عزم ملی در کشور برای ریشه کنی مواد مخدر وجوددارد گفت : بنابر دستور وزیر کشور باندهای بزرگی که وجوددارند برای مبارزه بی امان با اشرار و بنیان اقتصادی آنها دراولویت ستاد مواد مخدر کشور قراردارد .

اکبر شاهی تاکید کرد : طرح جامع برای مقابله جدی با یک برنامه ریزی دردست تهیه است که مقدمات آن فراهم شده است که بزودی به استانها وشهرستانها ابلاغ خواهدشد .

وی با قدردانی از همکاری تنگاتنگ مسئولین شهرستان آمل دربرخورد با مناطق آلوده یادآورشد : درشهر آمل باداشتن دومنطقه آلوده اقدامات قابل توجه ای صورت گرفته است که قابل تقدیر می باشد.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: طرح ، توزیع ، مواد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.