سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی :

در بازی برگشت میزبانی را به پایاسازه یاد می دهیم/ عدم تمرکز موجب شکست ما شد

محمود خوراکچی پس از شکست مقابل تیم پایاسازه تبریز از عملکرد خوب دروازبان حریف به عنوان یکی از دلایل شکست یاد کرد.

محمود خوراکچی، سرمربی تیم شهرداری ساوه درباره بازی با پایا سازه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی هر دو تیم در نیمه اول از نظر فنی کیفیت خوبی نداشتند زیرا هیچ یک از تیم ها  در حد و اندازه لیگ برتری ظاهر نشدند

وی افزود: اما در نیمه دوم به دلیل اینکه از حریف عقب بودیم فشار را مضاعف کردیم و بازیکنان تشویق شدند که با افزایش کار ترکیبی، خودشان را به یک سوم دفاعی تیم حریف برسانند همین تغییر در تاکتیک جواب داد تا بتوانیم به گل برسیم، زمانی که بازی ۳ بر ۲ شد به استفاده از پاور پلی روی آوردیم که به تساوی برسیم.

خوراکچی ادامه داد: بلافاصله پی از گلزنی به دلیل عدم تمرکز و بی دقتی در دفاع تیم حریف توانست نفوذ کند و گل بزند. ۳۵ ثانیه مانده به پایان بازی مجددا برای کسب تساوی 5 کردیم اما در پاور پلی گل خوردیم زیرا این تاکتیک ریسک های خاص خود را دارد و با کوچکترین غفلت پاسخ عکس می دهد.

وی اضافه کرد: البته از طرفی هم دروازبان تیم پایاسازه روز خوبی داشت و در دو سه دقیقه به اندازه چهار بازی توپ گرفت. بچه های ما در ضد حملات خوب کار کردند اما گلر آنها بسیار عالی کار کرد و در نهایت باختیم.

 روز قبل که تیم حریف سالن در اختیار ما نگذاشتند و حرف هایی پیش آمد اما حاشیه ای بوجود نیامد زیرا سرمربی حریف از شاگردانم بوده است، در بازی برگشت به این تیم نحوه میزبانی خوب را می ‌آموزیم. همچنین از نحوه عملکرد داوری رضایت کامل داشتیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، خوراکچی ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.