سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه اروپا حوادث تروریستی در مصر را محکوم کرد

"جیمز موران"، سفیر اتحادیه اروپا در مصر، حوادث تروریستی در العریش را که موجب کشته شدن حدود 26 نفر در حمله تروریست ها به مراکز امنیتی و نظامی شد، محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان؛ "جیمز موران"، سفیر اتحادیه اروپا در مصر، حوادث تروریستی در العریش را که موجب کشته شدن حدود 26 نفر در حمله تروریست ها به مراکز امنیتی و نظامی شد، محکوم کرد. 

موران امروز جمعه گفت اتحادیه اروپا این رویکرد را که در دو سال گذشته وجود داشته است محکوم و نکوهش می‌کند. وی گفت بی‌ثباتی، کشور را ویران می‌کند. موران به خانواده قربانیان تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد. 

در حملات امروز به نیروهای امنیتی و ارتش مصر در شمال سینا حدود 26 نفر کشته و 20 نیز زخمی شدند. مهاجمان علاوه بر هدف قرار دادن مراکز امنیتی و نظامی، دو خودرو زرهی را نیز هدف خمپاره قرار دادند. 

قرار است عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امشب ریاست نشست شورای دفاع ملی مصر را به منظور بررسی اوضاع امنیتی در سینا پس از این حوادث بر عهده بگیرد. پس از این حوادث، بالگردهای آپاچی ارتش مصر در آسمان العریش و رفح و شیخ زوید به پرواز درآمدند. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.