سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگران تهران و شیراز به "ماشین طلایی" پیوستند

فیلم 90 دقیقه‌ای "ماشین طلایی" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل راد در مرحله پیش تولید قرار دارد.

اسماعیل راد کارگردان فیلم 90 دقیقه‌ای "ماشین طلایی" در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانگفت: این پروژه با همکاری تاکسیرانی شیراز و سازمان فرهنگی – اجتماعی شهرداری شیراز تهیه و تولید می شود.

وی اظهار داشت: فیلم نامه این اثر به قلم فاطمه رئیسی نوشته شده که داستان تعدادی از افراد میانسال که به سن بازنشستگی رسیدند را روایت می کند که برای دوران بازنشستگی تصمیم به فکر راه‌اندازی حرفه‌ای می‌افتند که برای رسیدن به هدف خود اقدام به خرید سکه می‌کنند که در این راستا با  ماجراهایی روبرو می‌شوند.

وی که خود علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی، بازیگری این فیلم را بر عهده دارد بیان کرد: رحیم هودی از پیشکسوتان تئاتر استان فارس، زهیر سقاچی، آرمین صالحی، حبیب بختیار، مریم دهقانی، طاهره شریفی، نادر شهسواری، پانته آ خوش‌نژاد و الهه فلاحی از بازیگرانی هستند که در این پروژه با آنها به توافق رسیدیم و از بازیگران تهران هنرمندانی چون عزت الله مهرآوران و مهران رجبی، شهربانو موسوی، عباس محجوب به احتمال در این پروژه حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: حرم حضرت احمدبن موسی(ع) به عنوان یکی از گنجینه‌های اهل بیت در استان فارس است و هر کاری که در این استان ساخته می‌شود این حرم شریف یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای تصویربرداری محسوب می‌شود چه بسا می توان گفت که گل سرسبد سکانس‌های آن فیلم یا سریال است.

وی تصریح کرد: در این فیلم نگاه کلی به رفتار رانندگان تاکسی با مسافران و بالعکس و احترام متقابلی که این دو باید به هم بگذارند، شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
الهام
۰۲:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
با سلام .ما یک خانواده ی پرجمعیتی هستیم و از کوچک و بزرگ عاشق بازی خانم شهربانوموسوی و آقای رجبی هستیم.خوشحالم که دگربار در ماشین طلایی بازی خواهندکرد.ایشالله موفق باشندو