سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفر چاههای جذبی و لایروبی کانالها در منطقه 6

رییس اداره مسیلها و قنواعت شهرداری منطقه 6 از حفر چاه‌های جذبی بنا بر درخواست نواحی و اداره فضای سبز منطقه در بعضی پارکها خبر داد.

 پدرام طلوعی رییس اداره مسیل‌ها و قنوات شهرداری منطقه6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: حفر چاههای جذبی بنا بر درخواست نواحی و اداره فضای سبز در بعضی پارک‌ها از جمله سید جمال الدین بهجت‌آباد در رابطه با سرویس‌های بهداشتی و در بعضی معابر برای جلوگیری از آب ماندگی انجام شده است.

وی افزود: در بعضی چاهها در خیابانهای وصال ایرانشهر و در فرعی‌های خیابان مظفری خواه چاه‌هایی وجود دارند که در اثر گذشت زمان فرسوده و رسوب گرفته که کار لایروبی بعضی شروع و بعضی دیگر انجام شده است.

رییس اداره مسیلها و قنوات در خصوص لایروبی کانالهای سطح منطقه ادامه داد: کانال سطحی که دو سر شاخه بزرگ دارد به صورت دوره‌ای بازدید لایروبی و رسوب‌برداری می‌شود که محل اصلی این کار در پارک بهجت ‌آباد و محله سنایی است.

طلوعی تصریح کرد: از نزدیکی خیابات حجاب تا فلسطین لایروبی یک از سر شاخه‌های بزرگ در حال انجام است که به صورت روزانه اجرا می‌َشود.

وی اظهار کرد: در بعضی معابر که انهار و کانالهای خاصی وجود دارد که در بارندگی‌های شدید امکان آب گرفتگی وجود دارد تا به صورت جهادی و شبانه‌روزی در حال رفع مشکل هستند.

وی با اشاره به فازبندی لایروبی کانالهای سطح منطقه افزود: 7000 متر کانال در سطح منطقه که کار لایروبی آنها را به صورت روتینگ شروع و بقیه آنها با توجه به اولویت‌بندی و بودجه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: چاه ، لایروبی ، کانال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.